2-3 OCAK 2016 aol sinav sonuclari belli oldu

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 2 VE 3 OCAK 2016 Tarihli Açık Öğretim Lisesi 1.Dönem Sınav Sonuçlarını Açıkladı;
2 ve 3 OCAK 2016 TARİHLİ AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ (AÖL) SINAV SONUÇLARI
Açık Öğretim Lisesi(AÖL) 2015-2016 1.Dönem sonu sınavları 2-3 Ocak 2016 tatihlerinde yapılmştı. Açık Lise öğrencileri sınavdan çıkar çıkmaz sınav sonuçlarını merak etmeye başlamışlardı. AÖL resmi sitesinde sınav sonuçları 25 Ocak 2016 tarihinde açıklanacak ibaresi bulunmasına rağmen henüz sınav sonuçları açıklanmadı. Peki aöl sınav sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte detaylar...
AÖL SINAV SONUÇLARI AÇIKLANDI... 2-3 OCAK 2016 AÖL SINAV SONUÇLARI 28 OCAK 2016 perşembe günü açıklandı. Aşağıdaki linkten aöl sınav sonuçlarınızı öğrenebilirsiniz...
AÖL SINAV SONUCU İÇİN TIKLA >>
AÖL resmi sitesinde 2-3 Ocak 2016 1.Dönem sınav sonuçları 25 Ocak 2016 tarihinde açıklanmayacağı duyurus yapılmıştır. Duyuruda iğtal edilen sınavları nedeni ile sınav sonuçlarının belirlenen tarihle açıklanmayacağı belirtilmiş. Bu hafta içinde sınav sonuçları açıklanacak... AÖL SINAV SONUÇLARI... Sınav sonuçları bu hafta açıklanacak. Bir kaç gün içerisinde sınav sonuçlarının açıklanması bekleniyor. Sınav sonuçları açıklanır açıklanmaz bu sayfadan duyuracağız... Takipte kalın..
AÖL KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ 5 ŞUBAT'TA BİTİYOR... 2.DÖNEM YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ SON GÜN 5 ŞUAB 2016... Açık Lise Öğrencileri Açık Öğretim Lisesi 2015-2016 2.Dönem için yeni kayıt ve Kahyıt yenileme işlemlerini 5 Şubat'a kadar yapabilecek. 2016 yılı için yeni kayıt ücreti 40TL olarak belirlenmiştir.30TL'si Açık Öğretim Lisesi'nin anlaşmalı banka hesabına, 10TL'si ise kayıt yapan kurumun Okul Aile Birliği hesabına yatırılacaktır.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder